دارای بهترین پاسخ

جلوگیری از فراموشی رمز

چگونه از فراموشی رمز توسط مشتریان جلوگیری کنم؟

بهترین پاسخ

در سال های نخستین که در این صنف فعالیت می کردیم
مشکلات این چنین کم نداشتیم که مشتری بعد از یک مدت رمز دستگاه ضبط را فراموش می کرد
اغلب این رمز هارا انتخاب می کردند :
شماره موبایل خودشان یا همسرشان
کد ملی خودشان
یا تاریخ تولد همسرشان

به مرور یک پسورد مشترک برای همه ی دستگاه هایی که نصب می کنیم در نظر گرفتیم
که هم وقتی مشتری رمز را فراموش می کند بتوانیم به او کمک کنیم
و هم وقتی به نصاب پروژه دسترسی نداریم بدانیم از چه پسوردی استفاده کرده است .

در این چند سال نیز با فراگیر شدن پسوردهای الگویی ما نیز برای همه ی مشتریان از یک الگوی مشترک استفاده می کنیم
و در مواقعی که مشتری خود رمز را تغییر می دهد از او می خواهیم که حتما این رمز را در جایی مطمئن یادداشت کند
و اگر برای او انتقال تصویر می دهیم از مشتری درخواست می کنیم که یک اکانت جدید برای مبحث انتقال تصویر ایجاد کند که فقط خودش به آن دسترسی داشته باشد

و صد البته که در برنامه ی CRM یا یک فایل اکسل تمام اطلاعات مربوط به مشتری را یادداشت میکنیم
مثل تاریخ تولد
شماره موبایل
آدرس پروژه
معرف پروژه
مبلغ و نحوه ی تسویه ی فاکتور
نصاب های پروژه و غیره
که در آینده بتوانیم خدمات بهتر و سریع تری را به این مشتری ارائه کنیم .

با تشکر از وب سایت سیگنال
موفق باشید

سلام
بنده روی دستگاه افراد رمز Admin رو برای خودم پسورد میزارم و یک کاربری دیگر برای مشتری میزارم
تا در صورت فراموشی رمز، از کاربری Admin دسترسی داشته باشم

بهترین پاسخ

در سال های نخستین که در این صنف فعالیت می کردیم
مشکلات این چنین کم نداشتیم که مشتری بعد از یک مدت رمز دستگاه ضبط را فراموش می کرد
اغلب این رمز هارا انتخاب می کردند :
شماره موبایل خودشان یا همسرشان
کد ملی خودشان
یا تاریخ تولد همسرشان

به مرور یک پسورد مشترک برای همه ی دستگاه هایی که نصب می کنیم در نظر گرفتیم
که هم وقتی مشتری رمز را فراموش می کند بتوانیم به او کمک کنیم
و هم وقتی به نصاب پروژه دسترسی نداریم بدانیم از چه پسوردی استفاده کرده است .

در این چند سال نیز با فراگیر شدن پسوردهای الگویی ما نیز برای همه ی مشتریان از یک الگوی مشترک استفاده می کنیم
و در مواقعی که مشتری خود رمز را تغییر می دهد از او می خواهیم که حتما این رمز را در جایی مطمئن یادداشت کند
و اگر برای او انتقال تصویر می دهیم از مشتری درخواست می کنیم که یک اکانت جدید برای مبحث انتقال تصویر ایجاد کند که فقط خودش به آن دسترسی داشته باشد

و صد البته که در برنامه ی CRM یا یک فایل اکسل تمام اطلاعات مربوط به مشتری را یادداشت میکنیم
مثل تاریخ تولد
شماره موبایل
آدرس پروژه
معرف پروژه
مبلغ و نحوه ی تسویه ی فاکتور
نصاب های پروژه و غیره
که در آینده بتوانیم خدمات بهتر و سریع تری را به این مشتری ارائه کنیم .

با تشکر از وب سایت سیگنال
موفق باشید

برای ارسال پاسخ ابتدا باید وارد سایت شوید.

گفتگوهای هم رده:


آیا مجله سیگنال را می پسندید؟