برای اینکه چندین همکار به یک برند برای برنده شده در یک پروژه تلاش نکنند و سود به فردی که بیشترین زحمت رو کشیده و توانسته آن برند را تایید و به استعلام بیاورد، رجستر کردن بسیار کار عقلانی و مفیدی است
البته می بایست این تعهد در شرکت مادر یا نماینده استانی محکم باشد
بی تعهدی بعضی نماینده ها در رجستر کردن و گاها دور زدن رجستر کننده، می تواند یک برند را خراب کند و دیگر کسی تلاشی برای بردن استعلام به سمت آن برند نکند

برای ارسال پاسخ ابتدا باید وارد سایت شوید.

گفتگوهای هم رده:


آیا مجله سیگنال را می پسندید؟