رقابت در پروژه از همیشه و بوده و هست.
البته رقابت می بایست قبل از نصب و تایید مشتری برای همکاری صورت بگیرد، اگر همکاری بعد از نصب یا در حین نصب اقدام به رقابت کند، خارج از ادب و عرف و قانون است.
همچنین در رقابت در یک پروژه می بایست رقابت بین برند های باشد و اگر در پروژه ای رقابت بین دو همکار با یک برند صورت گیرد، تنها به محدود شدن سود برنده رقابت می انجامد و سود اصلی متعلق به مشتری است.
همچنان که این موارد در بین برند های معروف مکرر اتفاق می افتد.
همکارانی اگر رو به رجستر کردن پروژه ها توسط نمایندگی ها روی آورند و همه به این قانون اعتقاد و اطمینان داشته باشند، رقابت بسیار شیرین و سود لازم به دست می آید.

برای ارسال پاسخ ابتدا باید وارد سایت شوید.

گفتگوهای هم رده:


آیا مجله سیگنال را می پسندید؟