چگونه دوربین مداربسته بفروشیم
سلام
دوستان با توجه به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن شدید قیمت دوربین مداربسته، به نظر شما چطور باید کسب و کارمان را که در صنعت دوربین مداربسته میباشد و ارتباط مستقیم با قیمت ارز دارد حفظ کنیم و دچار ورشکستگی نشویم.
لطفا دوستان تجربیاتشون را ارائه دهند تا جوان ترها بتوانند در این بازار کسب و کار خود را حفظ کنند.
مطلب دیگر اینکه به نظر شما این شکل بازار فقط تهدید است یا فرصتی هم در آن وجود دارد؟؟؟؟
هر شرایطی در بازار می تواند دارای یک سری تهدیدات و فرصت ها برای انسان ها باشد با هم می توانیم تبادل نظر کنیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.
همیشه سعی کردم با توجه به نیاز مشتری، بهش بهترین پیشهاد رو بدم و برای فروش همیشه بر کیفیت محصول و کارم متکی باشم
دوربین مداربسته خود یه نیاز هست، و نیاز همیشه باید رفع بشه و قیمت در مقایسه نیاز کم ارزش است
پس مشتری واقعی همچنان هست
اولین شرط بقا حفظ دارایی ها است
یعنی باید کارهایی را که درآن ها ریسک وجود دارد را به حداقل برسانیم
اگر با ادارات دولتی کار می کنید در ابتدا مبلغ فاکتور را دریافت کنید
اگر با همکاری کار می کنید که سابقه ی بدقولی دارد بهتر است با ایشان رابطه ی کمتری داشته باشید
اگر مشتریانی داشته اید که زمان شمارا هدر می داداه اند بهتر است به جای اتلاف عمر منابع انسانی این مشتری ها را کنار بگذارید
دومین مورد کاهش هزینه هاست ، مانند قبوض ،پیک ها ،حقوق کارمندان ناکارآمد ،جریمه ها ،مرخصی های با حقوق و هر عامل زائد دیگری که باعث می شود منابع شما کاهش یابند .
سومین مورد تبلیغات است
در این روزها کسی تبلیغ نمی کند یا اگر هم بیدار شده اند و تبلیغ می کنند ،تبلیغات را نمی دانند با مطالعه ی کتاب های خوب تبلیغات موثری را با کمترین هزینه طراحی و برای مشریان هدف ارسال کنید و البته برای کاهش هزینه های ارسال بهتر است این کار را کارمندان شما انجام دهند .
چهارمین مورد انگیزه است ، از منفی بافی دوری کنید به نیرو هایتان مثلا بگویید اگر فلان کتاب را بخوانید و یاد بگیرید و یا اگر به این هدف برای فروش برسیم به شما این میزان از افزایش حقوق یا یک سفر کوتاه در نظر می گیریم .
خلاصه این که راهی را بروید که بقیه نمی روند
همیشه فکر میکردم بهترین راه به دست آوردن مشتری، ارائه تفاوت های بین خود و رقیب است
امروز به این نتیجه رسیده ام که فهمیدن خواست های مشتری و ارائه بهترین تعریف از خود و توضیح محصولی که نیاز مشتری را هموار میکند، بهترین راه است.
گوش کردن به خواسته های مشتری مهم است
نباید به هر طریق که شده، مشتری را ابزاری برای کسب درآمد کرد.