سلام
در سالهای گذشته به علت علاقه مردم ایران به محصولات ساخت شرکتهای خارجی غیر از چین واردکنندگان مبادرت به ثبت شرکت در کشورهای خارجی می‌کردند و مردم به راحتی این محصولات را می‌خریدند.
در سالهای اخیر با گسترش دسترسی مردم به اطلاعات آگاهی در این زمینه بسیار بالا رفته است.
و حالا با اعمال سیاستهای حمایت از کالای ایرانی همان شرکتها با ثبت برند در داخل سعی دارند خود را از این حمایت‌ها بی نصیب نگذارند.

به نظر من با مشاوره درست و صادقانه میتوان اعتماد مشتری را به دست آورد و نیازی به اینگونه کارها نیست.

در آخر یک توصیه به شرکت های وارد کننده و تولید کننده در زمینه سیستم های حفاظتی دارم
با پیشرفت و در دسترس بودن شبکه های اجتماعی و اینترنت مردم به راحتی می توانند از اصالت برند و محصول اطلاع پیدا کنند با یک سرچ ساده در گوگل می توان تمام اطلاعات مربوط به کالا و خدمات را یافت پس سعی کنیم با صداقت بیشتری با مشتریان برخورد کنیم

برای ارسال پاسخ ابتدا باید وارد سایت شوید.

گفتگوهای هم رده:


آیا مجله سیگنال را می پسندید؟