برایان تریسی نویسنده ی کتاب های پرفروش در زمینه ی فروش و بازاریابی می گوید
اوایل در شرکتی کار می کردم که درآمد بسیار کمی داشتم
اوضاع زندگی شخصی خوبی هم نداشتم
تا اینکه یک بار فکری به سرم زد ،که از پر فروش ترین کارمند شرکت خواهش کنم راز فروش های میلیونی خود را به من هم بگوید

برایان تریسی میگوید وقتی موضوع را با این همکار به اشتراک گذاشتم ایشان نکاتی را به من یاد دادند که من بعد از چند سال به یک میلیونر تبدیل شدم

حال نکته اینجاست
از بهترین ها الگو برداری کنید
لازم نیست حتما در این صنف فعالت داشته باشند
نگاه کنید فروشنده های موفق اطرافتان چه کارهای ساده ای را انجام می دهند که از دید شما پنهان بده است


آیا لازم است دفتر کار داشته باشید خب اجازه کنید
آیا لازم است وب سایت داشته باشید خب طراحی کنید
منشی چطور ،استخدام کنید
و از مشتریان خود سوال کنید ؟ آیا از خدمات ما راضی هستید
اگر آری گفت : به او بگوید می شود ما را به یک نفر دیگر معرفی کنید
اگر نه گفت بگوید چرا ؟ می شود مانند یک دوست یا مشاور ما را راهنمایی کنید .

دقت در جزئیات است که شما را موفق می کند

به نظر من برسی رفتار و شرایط مصرف کنندگان و مشتریان و ارایه محصول و خدمات متناسب با مشتری یکی از گامهای مهم در زمینه بازاریابی و فروش مخصوصا در شرایط جدید بازار می باشد.
مشتریان امروز از قدرت خرید کمتری برخوردارند. درک این شرایط و ایجاد تسهیلات برای آنها می تواند گام مهمی در این مسیر باشد.
گام بعدی تبیین اهمیت استفاده از محصولات حفاظتی در شرایط بحران اقتصادی است.
ارایه تضمین های محکم و کاهش ریسک در خرید برای مشتریان در شرایطی که به سختی پول خود را خرج میکنند میتواند گام دیگری در فروش موفق باشد.

بازاریابی یه علم است
همچنین این علم با افراد برون گرا، میتونه شگفتی ایجاد کنه و یک بازاریاب موفق بسازه
اما در مورد بازاریابی، مهمترین مسئله شناخت مشکل مشتری و ارائه یک راه است

نکته بازار یابی که در بازار دوربین مداربسته می توان استفاده کرد:

وقتی در فروش، شعاری دارید( مانند گارانتی بی قید و شرط، تعویض کالای معیوب در کمتر از24 ساعت و....) آن را جا بیندازید.
نه یک بار که چند بار. یک چکش، میخ و یک تکه چ.ب بردارید، یک بار میخ را بکوبید، راحت می توانید از تخته جدایش کنید.
همان میخ را روی همان تخته چوب قرار دهید و شش بار بکوبید. حالا تلاش کنید آن را در بیاورید.

این موضوع نشان میدهد که ما به عنوان فروشنده باید مزایایی را برای کسب و کار خود ایجاد نماییم و تبدیل به شعاری ساده کنیم و آن را مدام به مشتری گوشزد کنیم و البته کاملا به شعارمان وفادار بمانیم.

در تبلیغات و بازار یابی چیزی که واقعا برای مشتری مهم است ما نیستیم.
وقتی یک آگهی تبلیغاتی تهیه میکنید، خودتان را موضوع آن قرار ندهید. مشتری تان میخواهد بداند محصولتان برای او چه کار میکند.
<< جفری جی فاکس>> در کتاب <<چطور باران ساز باشید>> میگوید: "در حوزه فروش، برای مشتریان مهم نیست که شما بدهکار هستید یا نه؟.... آیا به خرید آنها برای پیروزی در یک رقابت احتیاج دارید؟.... چرا در حمل کالا تاخیر وجود داشته؟... در دوران مدرسه چه جوری بوده اید؟... چه ورزشی میکنید؟"
راست میگوید. خیلی وقت ها، اغلب آدمها به خودشان اهمیت می دهند. پس اگر می خواهید مشتریان آتی تان به چیزی که شما می گویید توجه کنند، طوری عنوانش کنید که به نظر بیاید درباره موضوع مورد علاقه شان، یعنی خود آنها، حرف میزنید.
در واقع از کلمه <<شما>> خیلی بیشتر از <<من>> استفاده کنید.
(مایکل مسترسون)

در زمینه فروش و تبلیغات به مقاله زیر توجه فرمایید:لینک مطلب : http://signalmag.ir/a/7

یکی از مشکلاتی که این روزها درکانال های تلگرامی، اینستگرام و وسایت ها دیده می شود این است که همکاران فروشنده بر روی فروش به همکار تمرکز کرده اند
هر آنچه محتوا که تولید میکنند با هدف جذب همکار است و نه مشتری نهایی
این امر موجب تشدید رقابت بین فروشنده ها شده است
تخفیف های غیر عادی و شعارهای ناکارمد مثل گارانتی 50 ماهه

ما در کشوری با وسعت جغرافیایی وسیع و جمعیت زیاد زندگی میکنیم
اگر نقطه ی تمرکز اشعه ی ذره بین را درست انتخاب کنیم
بی شک تاثیر گذاری بیشتری خواهیم داشت.


عامل دیگر در بازاریابی و فوش سیستم های نظارت تصویری سطح مشتریان ماست
مشتری دورین آنالوگ مشتری دوربین آنالوگ به شما معرفی میکند

و مشتری دوربین تحت شبکه ی 5 مگاپیکسلی دوستانی دارد که متقاضی این نوع دوربین هستند
پس بهتر است در ابتدا جایگاه خود و نوع مشتریان را تعیین کنید
دوستی می گفت آیا میخواهی تا آخر عمر دوربین آنالوگ نصب کنی
یا این که میخواهی پیشرفت کنی .

برای ارسال پاسخ ابتدا باید وارد سایت شوید.

گفتگوهای هم رده:


آیا مجله سیگنال را می پسندید؟